NOȚIUNEA DE BRAND
Esențială în dezvoltarea turismului românesc
Branding-ul este în prezent cel mai important aspect al oricărei afaceri. Fie că este vorba de un hotel, un restaurant, o staţiune turistică, un oraş, valoarea brandului este cea care va determina succesul afacerii. Putem spune că un brand de succes este egal cu succesul afacerii.
Pentru a sublinia necesitatea investiţiei în imagine pentru succesul unei afaceri, putem da exemplul companiei Coca-Cola: jumătate din profitul companiei pe un an se duce în promovarea pe anul următor. Rezultatul îl ştim cu toţi. Cel mai puternic brand din lume.
Industria ospitalităţii este poate cea mai importantă industrie legată de imagine. Este foarte important pentru cei din ospitalitate să cunoască ce înseamnă un brand, cum îşi pot valorifica imaginea într-un context profesional. Primul pas în construirea unui brand este acela ca managerul din ospitalitate să conştientizeze că are o identitate şi să vrea să o promoveze. Apoi este necesar să fie angajat un brand manager.